Tuesday, January 19, 2010

whatever it takes...

well well... agaknya hidup aku dah berubah sedikit demi sedikit kebelakangan ini.. Aku perasan.. dari aku layan fb hampir 24 jam jadi tinggal sikit2 jer lagi.. dari aku duk tengok movie atau friends series tyme office hours jadi aku tak tengok lalu dah.. haha.. life is hectic lately.. and im quite tired.. thank you to my clinical and also research project... i feel my life is filled.. alhamdulillah... erm.. hopefully i can hadapi dengan senyuman everything that might come in the future..erm...
erm.. i want to share a story... ari tu aku jalan sewa keta kat Nik .. sejam rm 5 .. kancil je.. (aku suka bawak kancil) erm... diriwayatkan, aku kena ambik surat kat JPN masa tu sebab nak wat research kat school... ditakdirkan aku nye signal lampu gi belah kanan rosak.. aku tak suka laa sebab aku ni jenis suka bagi signal.. aku cukup tak suka org x bagi signal kalo nak masok simpang atau bagi signal tapi tak masuk simpang... tak suke2... erm... bukan itu ceritanya... then aku pun drive dengan harapan aku takyah belok kanan sepanjang perjalanan tu.. ditakdirkan aku punya perjalanan takyah pun belok kanan.. selamat laa kan... tp yang peliknya teramat... walaupun aku boleh bagi signal pergi kiri lantaran signal tu tak rosak , aku still tak bagi signal jugak.. haa... apa kes? ? bengong apa.. kan dah bagi susah peminat yang ikut kat belakang keta tu.. heehe.. bila aku pikirkan balik.. sebab apa aku tak bagi signal kiri

AKU TERLALU FOKUS DAN MEMIKIRKAN TENTANG SIGNAL KANAN AKU ROSAK.. AKU TAK BOLEH BAGI SIGNAL KE KANAN....

sebenarnya pd pendapat aku, benda ni lah yang selalu berlaku dalam hidup kita.. kita tengok benda yang takde sampai lupa benda yang kita ada... .. wpun benda tu tak sama... satu tunjuk kanan.. satu tunjuk kiri.. erm.. conclude sendiri... Uols ada pemikiran sendiri.. hopefully dapat digest ye...

No comments:

Post a Comment