Friday, January 22, 2010

dulu lain sekarang lain versi jiwa kacau

sometimes I really don't know my self at all.. I use to be happy ..in high school.. maybe because of the environment changes.. that lead me to an unexplained identity lose... the more i want to know myself.. the more it fade away.. me .. the old me... how i miss the old me.. easy going, live a happy life , laid back , relax, enjoying life from a fun view , grateful in everything i have in my life... i want to be that AIN... the Ain that doesnt know the word theoritically ,but practicing it without so much difficulty.. ain yang sebenarnya lebih matang dari yang sekarang.... mungkin ain yang it blom dapat mendefinisikan perkataan matang tp sebenarnya itulah matang.. i believe that.. Ain yang hari ini.. sangat2 lain sangat2 berbeza..


Ya Allah ... ini agak berat buat ku.. keluarkanlah aku kekeliruan yang maha menyerabutkan ini.mungkin salah ku pada mula nya yang terlalu mendengar kata2 orang .. owh... tolong2... lemas dalam jiwa kehilangan ... maybe i have gone too deep in order to learn about myself , mungkin aku sendiri yang membuka pintu kenegatifan and didnt know how to shut it ..

Ya ALLAH , wahai zat yang menghilangkan, hilangkanlah! wahai at yang menghilangkan , hilangkanlah! Hilanglah dari kami segala kesusahan dan dukacita kami.. wahai zat yang hidup,wahai zat yang berdiri dengan sendiri, wahai zat yang Maha Agung dan Maha Mulia.. amin.. ya rabb.. padamu aku berdoa agar usahaku untuk kembali ke aku yang seadanya aku.. amin.. ya Rabb..

No comments:

Post a Comment