Sunday, January 10, 2010

C3mburu~~

jealous?? hehe... yes i guess.. but why?? sikit sikit sikit... hati aku ni bertimbun dengan rasa cemburu.... but still i dont know why?? hee.. org ckp cemburu sebab sayang.. yee kot... tp btol ke aku ni?cemburu ke dengki? ke macamane.. tapi aku x rasa apa yang aku rasa ni dengki... haih...

erm.. cemburu tu perasaan yang menyakitkan.. macam umpamanya tuan tuan dan puan puan kena toreh ngan pisau pastu kena simbah dengan air perahan limau.. heee... sakit woo.. Dan setiap kali pun orang yang kita tumpahkan rasa cemburu itew tadi bermain dalam palak kita tok... angol2.. dia macam cerita wayang yang kita tak suka duk berulang2 kita tengok..kita tanak tengok pun.then how can we get rid of that?? haa... tutup mata?? senang jer bunyik dia.. tutup mata.. memang itu solution dia.. tapi still we want to know what actually happen to the person that we care about tu.. still nak tau cerita dia kan?? tp tanak tengok .. nak tengok tanak tengok tengok tanak tengok...

Jadi , lagu mano kito ni?? (kecek dah aku)... sebenarnya semua ada kat otak kita? erm.. tp kajian tak selesai lagi.. xley nah report apa2 lagi.. tp nanti aku updatekan... insyaAllah..aku dilanda cemburu sekarang ni.. and nak carik solution.. hopefully , trial and error aku berjaya... hoho.. cemburuku..

No comments:

Post a Comment