Friday, January 22, 2010

jalan2

hehe... hari ini aku nak berjalan2... erm.. aku suka jalan2.. explore2 jalan2... seronok.. erm. sbenarnya plan semalam weekend ni nak gi kuala terengganu.. tp for some reason aku x jadi gi... member2 aku gi dah tadi.. erm.. aku mcm nak jalan so aku decide and sewa keta..and aku jalan2 sendiri dalam kelantan. ptg ni kot gi ngan ciken ngan natrah.. (junior2 ku).. erm...

Bagi aku berjalan2 ialah aktiviti yang menenangkan.. macam ultraman lepas lawan dengan raksasa. pastu raksasa tu kalah .. then rasa tenang laa ultraman dan seluruh penduduk bandar tokyo.. haa... gitulah yang ak dapat samakan perasaannya~~ lalala.... lagi2 jalan2 ngan budak2 yang gile ni.. memang menyeronokkan... hati kita akan merasa tenang dengan alam sekitar tengok awan , laut , pokok.. semuanya indah.. kita rasa tenang sebab katanya doktor fadzillah kamsah.. semuanyer sedang berzikir laa.. so kita tumpang zikir pokok2 batu2 tadi.... tu yang rasa tenang... =)

No comments:

Post a Comment