Sunday, April 18, 2010

penipuan.. just hati2

haa.. tadi siang aku dapat sms dari satu no ni .. bunyi nya macam ni..

"Tahniah. Sim Pack anda medptr10000 dari COCA COLA .. di TV3 jam 2330 malam.. Please Calls < haaa... salah grammar kat situ, skati2 letak 's'> Office : 014 - xxx xxxxx" .. hak3... sampai 3 haaa.. hantar.. menyungguh nye...

pada aku ketika itu.. aku rasa dia ni menipu laa.. sebab apa?

1. dia pakai no biasa and dia suruh kol office dia.. kalau dia kaya sangat nak bagi rm10000 tu .. takkan laaa office dia takde telefon.. senang2 dia telefon je aku terus guna telefon syarikat dia yang konon kaya tu.. kan?? tol tak..

2. cuba korang tengok mesej dia macam kat atas ni.. siap salah eja.. salah grammar.. org yang terburu2 je boleh tertipu.. haih~~ macam2 dunia ni...

3. Macamane satu2 syarikat tu nak saje2 pilih pemenang tanpa kita bagi faedah apa2 kat dorang.. haih~~ tak logik..


pastu aku pun search kat internet... bukan aku sorang... Menteri pun dapat.. haha... so.. kawan2.. just hati2 ek.. jangan tamak2.. rm10000 tu banyak... tp tu lah.. tipu kan.. hek3.. =).. salam.. =D

No comments:

Post a Comment