Saturday, March 19, 2011

menclear otak part 2

sambungan .....

11.You’re having lunch with three people you respect and admire. They all start criticizing a close friend of yours, not knowing she is your friend. The criticism is distasteful and unjustified. What do you do?

hoho.. situasinya macam makan ngan jonas brother's atau KRU la.. pastu diorang critic kawan aku ni laa kan.. herm... ikut hati aku akan justify kan untuk kawan aku tu then blah... tp keadaan sebenar , mungkin aku senyap je dan menahan telinga yang panas. dan untuk keadaan yang lebih selamat, aku buat2 nak ke tandas. haih

12.If you could offer a newborn child only one piece of advice, what would it be?
pergilah sayang, pergilah bermain... teetttttttt... gurau yang tu..
adik, buatlah apa adik nak buat, yang penting benda tu baik di sisi agama.dan berbahagialah dengan kehidupan. carik syurga dunia jugak, syurga akhirat akan menyusul. insyaALLAH (eh..macam dah lebih dari satu.. hehe... ikutlaah..)

13.Would you break the law to save a loved one?
hahahaha.. yeeee.. memang aku skema... tapi i will consider breaking the law , kalau dah cara baik aku tak jalan, terpaksa aku buat cara tak baik. tapi mestilah aku make sure yang aku break the law tu tak melanggar hukum agama. kan.. kalau langgar hukum agama, bukan kata my loved one,dengan aku2 sekali tak dapat diselamatkan.. huhu

14.Have you ever seen insanity where you later saw creativity?
I usually see creativity first . but in case of rebecca black-friday song.. i think i saw it!The songwriter is so creative. I think i can use the song in my clinical session. yup2.. I think so.. I will.

15.What’s something you know you do differently than most people?
KIV.. macam takde je yang aku buat cam lain.. huhu.. erm... ntahle...

16.How come the things that make you happy don’t make everyone happy?
KIV, I usually avoid doing this kind of thing.

17.What one thing have you not done that you really want to do? What’s holding you back?
Nak jalan kaki puas2...sampai tak tahu dah sampai mana.. jalan jeee..... atau drive jeee sampai mana2..... mengembara explore tempat2 baru...
what holds me back is other's being worry. contohnya sy nak bejalan kaki ke kedai atau pergi ke sesuatu tempat yang baru , ada insan2 tersayang yang akan risau akan keselamatan saya. munasabah je benda yang dirisaukan. saya tak boleh kalau ada orang risaukan saya. saya jadi tak jadi nak buat. eventhough benda tu memang benda yang saya nak buat. owh... ini isu yang harus diberi perhatian.. haaa...

18.Are you holding onto something you need to let go of?
yes... my student life. I'll let go of it so very slowly, because i dont want to be tkejut gaban kat situ.. aku pernah let go dengan letgo seletgo letgo nya.. tp itu pun not a good solution , almaklumlah, dah 22 tahun jadi student,apa lagi... nazak laa aku... hehe.. ,so aku akan let go sikit2.. ok ain..=) a lesson to learn.


19.If you had to move to a state or country besides the one you currently live in, where would you move and why?
tanaaaaaakkkkkkk!!!!!! aku suka malaysia.. tolong jangan paksa aku pindah dari negara ni.. tolong jangan!!!!! kalau betol jugak nak bagi aku pindah, pindahkanlah aku ke mekah atau madinah.. boleh dekat dengan kaabah dan kubur rasul.. =)

20.Do you push the elevator button more than once? Do you really believe it makes the elevator faster?
tak... kenapa nak tekan banyak kali.. sekali sudah... tapi kalau sekali tu kita tekan tak kena,(tetekan dinding misalnya) kena lah tekan sekali lagi.. ye tak?? heeee.. =p

selesai part ke-dua.... tungguuu part ke 3 plak.. hujan tak berhenti.. sedap nak tdo ni... hahaha..

No comments:

Post a Comment