Monday, March 21, 2011

berjalan2 macam aku punya jalan.. lalala... (xley diamalkan slalu)

Berjalan...

Alhamdulillah, hari ni aku diberi kesempatan untuk berjalan . Aku balik kerja, lepas solat, aku cek bahan2 kat dapur dan aku terus berangkat ke kedai dekat ngan rumah aku berjalan kaki. hehe.. Setelah sekian lama, akhirnya aku berjaya!! yatta!!! Hajatnya tadi aku nak memasak ayam masak lemak. So, aku gi kedai, beli bahan-bahan berikut;

a. ayam separuh badan
b. kunyit hidup dua kerat
c. kelapa parut sebiji
d. cili hijau empat ulas(ke biji??)
e. serai 2 ulas
f. sardin satu tin
g. maggi 5 paket
h. 100plus 1 botol ..
i. mayonis satu paket

yang f-i tu memang dah takde kaitan dari menu asal... tu saje -saje aku beli... erm... selepas melintas jalan sebatang dua, parit sekangkang dua macam odw aku pergi tadi, aku pun sampai rumah. sampai rumah.. aku dah penat.. haha.. jeng jeng jeng... aku tak masak. semuanya aku letak dalam peti... kebetulanlah housemet aku kak nurul dan kak ija masak.. aku masak nasi je... ngeh3... terima kasih housmet2 ku!!! =)

p/s : btambah point aku nak beli kreta..hehe...

No comments:

Post a Comment