Saturday, March 13, 2010

Tiada Tuhan Selain ALLAH.

Assalamualaikum.. entry kali ini saya poskan untuk tatapan kalian semua.. InsyaALLAH kita sama2 beroleh manfaat darinya.

Dajjal.. Takde seorang nabi pun yang tidak mengingatkan kepada umat dia akan hadirnya dajjal. Jadi dajjal ni pernah muncul pada zaman2 sebelum kita tp belum lagi tiba pada zaman kita.Nabi Muhammad describe kan kat kita ni bahawa dajjal itu melihat dengan sebelah mata sahaja. mata kanan buta. so, yang ada mata kiri laa...

bukti-bukti dajjal pernah hadir suatu ketika dahulu -pyramid,stonehedge,atlantis,taman tergantung babylon, tamadun mayan etc..kalau kita tengok kejadian benda2 ni semua sangat aneh. takde explanation . begitu magic sekali. Architecture yang maha ajaib. kan.. macam ada unsur pertolongan dari alam yang mistik.. Manusia sendiri takkan mampu buat benda2 ni semua. Wallahualam..

ok. topic kedua.. golongan illuminati .Illuminati ialah satu gerakan Yahudi. Gerakan ini terdiri dari golongan intelek Yahudi.Pakar dalam bidang masing2.Ok.. Mereka inilah yang menunggu turunnya dajjal. gerakan yang memuja syaitan.Mereka penuh dengan misi dan perancangan2.Matlamat utama ialah untuk menubuhkan New World Order di mana seluruh manusia di dunia ini akan dikuasai oleh si mata satu dajjal. Ketika itu , akan hanya ada satu agama dan tuhannya ialah Dajjal. Saya ingat2 lupa .. ada satu hadis yang menyatakan dajjal akan menjadikan dunia ini syurga bagi orang yang mengaku dajjal itu tuhan. manakala menukarkan dunia ini kepada neraka bagi mereka yang masih beriman pada ALLAH.


Contoh paling ketara... WTC yang runtuh ari tu kan.. cuba cek.. duit US dollar 20.. Gambar yang ada kat duit tu.. exactly the same dengan apa yang berlaku. mungkin ada yang tahu tentang benda ni.. tapi nak cakapnye betapa well planned nye benda tu.. very detai. sehinggakan asap menara sebelah kanan tu memang lebih rendah dari sebelah kiri. Dari segi perlaksanaan cukup mantap golongan bijak pandai ini merencanakannya.

Semua crisis yang berlaku dalam dunia ni WW1, WW2, kejatuhan sistem khalifah.. semuanya telah diaturkan. semuanya akan menuju ke World War 3 and New World Order.

sebenarnya banyak lagi ain nak tulis kat sini.. tp satelit ada kat mana2.. teknologi kat tangan mereka. anytime boleh detect kita bab2 macam ni.. herm.. bukan nak obses ngan benda2 ni.. tapi inilah ancaman yang ada pada kita pada hari ni.. Antara ancaman dari banyak2 ancaman yang kita ada pada akhir zaman ni.yang Nabi kita yang tercinta telah pesan kat kita.. jadi.. sama2 kita tambahkan taqwa dan keimanan kita kepada Allah.. supaya bila sampai masanya.. kita dan keluarga kita tak tergolong dari golongan yang menyembah si bermata satu semata2 nak dapat syurga dunia.. wallahualam.

Doa supaya kita terlindung dari fitnah dajjal ni.. bacalah surah al-kahfi ayat 1-10... setiap kali solat selepas tahiyat akhir sebelum beri salam. yang ni pun ain tak hafal lagi.. insyaALLAH.. belajar sikit2.

Ini realiti bukan fantasi.. kalau kita rasa benda ni fantasi.. mungkin sebab kita terlalu banyak menonton filem2 mereka sampai tertukar mana realiti mana fantasi dan mana yang kita perlu prihatin. Wallahualam.


"Mighty indeed were the plots which they made, but their plots were (well) within the sight of Allah, even though they were such as to shake the hills! "(surah ibrahim ayat 46)

No comments:

Post a Comment