Wednesday, February 3, 2010

jika cinta dia

hehe... aku suka clinic.. seronok.. akhirnya aku rasa seronok berclinic.. knape??? sebab aku blajar banyak perkara.. aku suka aku suka ~~

hoho.. im going to UTP soon... sudah beli tiketnya... aku suka banget kog... aku bisa berfoya2 dengan dindaku aina yang berada jauh di mata namun dekat di hati... kita mau ambil gambar banyak2 haa... berlibur!!

erm... susah nak faham orang dewasa... orang dewasa yang matang.. tapi mungkin sebab matang sangat ... jadi lansung terlepas pertimbangan kadang2.. erm... susahnya... orang dewasa yang matang tapi melakukan pertimbangan seperti anak kecil layaknya~~

3 comments:

  1. sista.sista.
    can't wait to see u 2!
    haha.teluk intaann!

    ReplyDelete
  2. ijad: thanx.... =)

    urul : hoit hoit... teluk intan teluk intan dont mention haaa.. kah3

    ReplyDelete