Friday, February 5, 2010

berdua lebih baik~~ versi payung & maggi mee





yang belah kiri tu sarah.. yang kanan tu aku..takut korang konfius je..

hah!!!memperkenalkan watak baru kali ini... namanya sarah.. S.I.T.I S.A.R.A.H S.A.I.D.. ni laa member berjalan aku... berjalan je sarah..asal sarah je berjalan... dia ni memang kaki jalan.. seronok jalan dan hari2 before ni pun seronok jugak.. jalan2.. sampai nak tercabut lutut tapi didiamkan sahaja..masing2 tanggung dalam hati sebab nak jalan punyer pasal.. haha... project berjalan kitorang dikenali sebagai walk of life. tp lately x brape nak aktif sebab sibuk dengan kerjaya masing2 sebagai seorang pelajar.



herm... tadi pun kitorang baru je jalan2 kat kb Mall.. a;ah.. yang tempat kereta terjunam ari tu.. herm~~ al-fatihah kepada mangsa.. erm.. smbung citer.. td naik Ego putih Sarah yang diberi nama ASHRAF.. herm... kenapa Ashraf??? erm... aku pun tak pasti.. kalau tak silap aku mungkin sebab beliau minat dengan ashraf muslim a.k.a ustaz amirul dalam puaka nyiang rapik a.k.a. yusuff dalam cerita yusuff.. hak3.. adohai.



things in common : dua2 nama ashraf & putih... (^^)

erm.. perjalan paling jauh yang pernah kitorang berjalan ialah dari billion balik ke usm.. erm.. kejadian berlaku beberapa tahun lepas.. masa tu muda lagi.. stamina masih banyak... gagah laa .. xtau dari mane datang idea itu.... seingat saya pada malam kejadian kami berada di dalam kedai watson.. ari hujan, terus beli payung dan memulakan pengembaraan malam kitorang... grrr... sejuk .. hujan renyai2 ... ingat lagi.. erm..
dalam perjalan kitorang sempat bergambar2 kat tepi jalan , depan balai Islam yang meriah dengan lampunya.. and singgah kat 7E ... bli maggi... erm.. sedap makan sejuk2 mcm tu..tp memang agak berbahaya jugak perjalanan malam itu...ada sekali ni, kitorang lalu dekat kereta volkwagen antik yang nampak classic giler .. apa lagi... ambik gambar laa kan... ambik punyer ambik.. hihihihi... ada orang dalam kreta!! hahaha... seorang perempuan dan anak kecilnya.. macam seram je.. hee... Perjalanan kami diteruskan dan selamat tiba di USM.. balik2 jer USM .. terus meeting... begitulah al-kisahnye...


chronology perjalanan itu ~~

semuanya bermula di sini

dari billion berjalan kaki ,singgah sebentar di seven E ,

perut lapar tak tahan lagi , terus beli 2 cup maggi..


ambik gambar kat sini..

HUSM! (xde gmbar hostel ) sampai sudaa kami naa.. =) lalalalala~~~

din dong~~ =)




lihat awan di sana
berarak mengikuti
pasti dia pun tahu

ingin aku lewati
lembah hidup yg tak indah
namun harus ku jalani

reff: berdua denganmu
pasti lebih baik
aku yakin itu
bila sendiri
hati bagai langit
berselimut kabut
berdua denganmu

lihat awan di sana
berarak mengikuti
pasti dia pun tahu
ingin aku lewati
lembah hidup yg tak indah
namun harus ku jalani

repeat reff

lihatlah awan di sana
berarak mengikuti
pasti dia pun tahu
ingin aku lewati
lembah hidup yg tak indah
namun harus ku jalani

repeat reff

No comments:

Post a Comment