Thursday, December 30, 2010

azam tahun baru?

erm... azam tahun baru aku ialah untuk mereka sebuah impian sebab segalanya bermula dengan impian. nawaitu..mungkin tak jelas tp aku akan cuba bermimpi yang indah2.. sebab aku tanak membayangkan perkara buruk dan membiarkan bayangan buruk itu menentukan hala tuju aku.. ok.. secara ringkasnya .. aku akan bermimpi dan hidup dengan fikiran2 yang positif. kerana fikiran negatif takkan membawak aku ke mana-mana... Setiap sesuatu masalah , pasti ada jalan penyelesaiannya. setiap sesuatu pasti ada hikmahnya.. Setiap apa yang berlaku dalam hidup aku , aku akan cuba untuk sentiasa menghargainya.. ibu bapa , sahabat , saudara mara dan orang-orang yang di sekeliling aku . insyaALLAH.. =) Ya ALLAH , Kau limpahkanlah kasih sayang dan taufiq serta hidayahMu yang berpanjangan kepada kami. Semoga kami sentiasa berada di jalan yang lurus. Terima kasih ya ALLAH atas hidup ini.. =)

No comments:

Post a Comment