Monday, April 18, 2011

3 sebab kenapa aku gembira semalam

Ini sebab aku tak sempat post semalam

3 sebab

  1. i opened up about my work... sbelum ni aku tak berani.. tp aku try to overcome the fear. sikit demi sedikit k.. =)
  2. pegi sokong pasukan khans (khans - kuliah allied health science + nursing + security untuk staff games) main ping pong and dart. + bekenalan ngan kak suri dan dapat tahu yg dia akan pegi SLAB course skali dgn aku + ada kakak tegur.. "adik , student practical ke?" hehe.. tak ley nak kata apa lah... babyface.. uhuk3.. izinkan ku poyo... keh3..
  3. beli air kat kooperasi... (hehe... yang ni pun blh buat aku gembira)

ok... banyak lagi yg buat aku gembira semalam. Alhamdulillah.... No matter how bad the day is , mesti ada point yg akan buat kita gembira.. insyaALLAH. haruslah berbaik sangka dan berlapang dada seperti dalam firman ALLAH..

No comments:

Post a Comment