Saturday, April 23, 2011

3 perkara yang menggembirakan hari ini #2

Assalamualaikum readers...

haha... apa khabar... erm.... Hari ini hari Sabtu , tp aku bekerja hari ini. Jaga pameran kat petrosains katanya... dari 8 pg - 5 ptg... Jadi byk perkara yang membuatkan aku gembira hari ini adalah berkisarkan kejadian di petrosains..

  1. Dapat berkongsi ilmu dengan orang ramai ttg perkara berkaitan pendengaran dan pertuturan.... bes wo0! Dapat berkenalan dgn ramai kawan2 baru (ayat common macam budak darjah 6 bila diminta mengulas tentang kebaikan sesuatu program perkhemahan)
  1. Main quiZ yg dianjurkan oleh petrosains!!! jeng3.. kumpulan kitorang dapat no 3.. haaa... man2 cool .. aku satu group dengan kak arni (nama sebenar) dan kak rai (bukan nama sebenar) ... aku rasa group kitorang happening gak laa tadi.. haha.. =p.. dapat hadiah berupa permainan helikopter, card myk rm50 dan tiket ke petrosains untuk 2 kanak2 dan 2 org dewasa.. Pembahagian hadiah menerusi undian.

  1. main ngan baby... lalala... sayangg dieee....& makan granola bars oat .member aku afiqah yang mula2 makan dulu.sedap!

alhamdulillah... mata aku da mengantuk... esok aku nak ke gombak..tak sabar nak gi belajar balik research method... alhamdulillah.. kali ni ... aku nak belajar elok2 , aku boleh guna untuk di masa hadapan seperti membuat research dan berkongsi pengetahuan dengan org2 yang memerlukan... amin... =)

No comments:

Post a Comment