Sunday, February 27, 2011

" Perwatakannya pendiam.Banyak perkara baik pada dirinya berubah menjadi buruk. Dia banyak, berfikir, kerana sifat ini, satu hari nanti dia akan mendapat hasil yang baik dalam kehidupannya. Tetapi oleh kerana banyak berfikir,perbuatannya kadang kala menjadi keliru. Dia seharusnya bertindak tanpa terlalu banyak berfikir untuk mendapat hasil yang memuaskan."

owh... ini aku cek kat facebook ari tu.. Rupa-rupanya aku lahir bulan zulkaedah.=DD aku baru tahu hari tu.. kalau ikut susunan , bulan zulkaedah ialah bulan ke 11 dalam tahun Islam. Aku lahir 04 haribulan zulkaedah tahun 1408 hijrah. kiranya 4/11/1408H ... haaa... besday yang jarang aku celebrate. tak prnah kot.heeeeee... aku ingat tahun ni aku nak sambut laah.. herm..

huhu... melihat pada maksud kat atas tu. Aku rasa ada benarnya. Pada usia aku yang 23 tahun
ni, aku rasa banyak sangat perubahan dalam hidup aku.. Dan aku akui, agak sukar aku nak adapt kat peringkat sekarang.Ya Allah. permudahkanlah kedewasaan ini. Aku ingin melangkah seperti dulu kala, ceria dan bersatu dengan hidupku. Semoga ok. =) Ye.. hidup ni sementara. kita berbuat baik lillahita'ala. semoga ALLAH menjadikan hati aku ini ikhlas sentiasa dan akan berjalan di jalanNya. Amin.. Semoga aku x fikir byk sgt benda merepek2 ye.. mudahan kita semua akan diberkati ALLAH dan bersama di syurgaNya. Amin.. =)

No comments:

Post a Comment