Saturday, February 26, 2011

Budak Serabut Pergi Bekerja..

Ahaha... sedar tak sedar dah 4 bulan aku bekerja. Alhamdulillah.. iyee... Bekerja... Sejujurnya, aku tak pernah imagine pun aku bekerja.huhuhu Imaginasi aku masa kecik tertumpu kepada masuk u. pastu bila dah masuk u dan dah tamat belajar.. lansung blur. ngeeeeee... kat tempat kerja ,terkejut dinasour dan membantu keras.kejang. haha.. =p
Sebenarnya aku masih lagi dalam proses peralihan dari 'belajar' kepada 'bekerja'. Aku rasa aku masih sangkut kat dunia student aku.ngeh3. semestinya aku sangat suka alam tu..

kenapa??? meh nak ghoyak ko sekmu..
  1. boleh tidur bila2 korang nak. (time takde kelas ye)hehe.. memang tak berwawasan...
  2. Ada kawan2 yang mempunyai matlamat yang sama untuk menempuh segala cabaran , onak dan duri, gelombang badai , bara api, jerangkap samar , peluru musuh , hujan ribut, panas terik , dan banyak lagi cabaran.
  3. Ada orang nak tegur kalau kita buat salah, tunjuk ajarkan kita apa yang sepatutnya.
  4. ada kakak/pak guard yang tolong jaga hostel
  5. tak payah bayar bil elektrik/air
  6. buat salah pun takpe sangat sebab title student tu ada utk mlindungi. macam insurans plak kan?heehe..
ok... aku tau semua tu bes dan akan tetap bes.. kenangan tetap kenangan. aku rasa tiba masanya untuk berkawan dengan masa kini plak. bak kata orang puteh.. the present. slow2..tak kenal maka tak cinta. Jangan berhenti berkawan dan belajar.Have fun.. =DD life is not always easy but it always can be fun, if u allow it to be.. =)) ye ke bahasa omputeh aku ni.. hehe.. takut menanges plak mat -mat salleh ni tgk ayat aku yang tak pasti kebenarannya.. owh.. ok.. itu sahaja.. selamat beramal.... assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment