Thursday, August 18, 2011

Amiin..

Ya Allah , kurniakanlah kami kekuatan untuk menjalani hidup ini . Semoga kami sentiasa tabah dan sabar dalam segala perkara yang berlaku. Ya ALLAH , semoga keimanan kami kepadamu sentiasa terpelihara dan teguh sehingga nafas kami terhenti. Jadikanlah hati kami ini sentiasa ikhlas dalam melakukan ibadah di jalan Mu. Permudahkanlah bagi kami urusan di dunia dan akhirat..

Wahai Tuhan yang Maha Pengasih dan Penyayang, dengan rahmat dan kasih sayangMu , Kau kurniakanlah kehidupan di dunia dan akhirat yang baik kepada kedua-dua ibu bapa kami yang telah banyak bekorban untuk kami. Kurniakanlah kepada mereka pahala yang setimpal. Ampunkanlah segala dosa mereka ya ALLAH. Sesungguhnya Engkaulah yang Maha Adil .

Ya Maha Pencipta , Kau ampunkanlah guru-guru kami , adik beradik kami , kaum keluarga kami , sahabat-sahabat kami dan kaum muslimin dan muslimat sama ada yang masih hidup atau yang telah meninggal dunia.Ampunkanlah ya ALLAH.

Ya ALLAH , jauhkanlah dari hati kami ini ya ALLAH , sifat2 mazmumah ya ALLAH,hiasilah hati kami dengan sifat-sifat mahmudah dan terangkanlah ,sucikanlah dan teguhkanlah hati kami ya ALLAH sebagaimana terangnya hati para Rasul.Segala Puji adalah hanya padaMu wahai Tuhan Kami.

Rabbana zalam na anfusana wa illam tagh firlana watarhamna lanaku nannaminal khasirin.. amin...

No comments:

Post a Comment